Culturele ochtend

Categorie:
Ontmoeten

Culturele ochtenden in de Oranjekerk

In het voorjaar is het 10 jaar geleden dat wij de culturele activiteiten samen met de wijkbibliotheek zijn opgestart. Doelstelling was om oudere kerkleden en wijkbewoners een mooie ochtend te bezorgen. Voor veel wijkbewoners was de drempel van ons kerkgebouw te hoog. Door deze ochtenden waarbij het samenzijn en de ontmoeting centraal staan, kijken wijkbewoners met andere ogen naar ons kerkgebouw. Zij zien dat de kerk geen toeschouwer maar deelnemer aan onze wijk wil zijn. In deze doelstelling zijn wij redelijk geslaagd. Wij blijven als vrijwilligers ook de komende tijd, met plezier en enthousiasme ons inzetten, voor deze ochtenden.

Deze dinsdag 7 mei komt dhr. Brand een lezing verzorgen.

Dhr. Brand is veldbioloog en natuurfotograaf. Hij is al meerdere keren bij ons te gast geweest. Deze ochtend houdt hij een lezing over de “Flora en fauna in de Alpen”. Prachtige beelden met deskundige toelichting.

Inloop vanaf 10.00 uur met koffie en thee.

Locatie:
Oranjekerk