Vieren

Categorie:
Vieren

Omschrijving

Deze zondagmorgen gaat Ab de Raad bij ons voor. Ab is inmiddels een goede bekende voor de gemeente en het is altijd fijn om naar hem te luisteren. Ab zet zijn woorden kracht bij door zijn preek visueel te ondersteunen.

Dhr. Ab de Raad (Zoetermeer) preekt in evangelische en PKN-gemeenten.
Hij is enthousiast over het evangelie, zoals hij zelf zegt.

De collecte tijdens de dienst is voor de kerk, onderhoud en lasten. Bij de deur collecteerd de diakonie voor Plan International

Plan International werkt aan een wereld waarin meisjes en jongens zich volledig kunnen ontwikkelen en dezelfde rechten en kansen hebben. Dat is hard nodig, want wereldwijd worden meisjes achtergesteld en gediscrimineerd. Daarom werken we aan een wereld waarin meisjes kunnen leren, zich kunnen ontwikkelen, voor zichzelf op kunnen komen en hun eigen beslissingen kunnen nemen. Dat doen we in meer dan 80 landen wereldwijd.

Locatie:
Oranjekerk